2007年5月17日 星期四

第八季冠軍出爐~~論壇被洪水淹沒-無冠軍雷

不論在Ptt、Fort、TwoP還是CW的論壇,
都有不少人對於冠軍意見不小,
而且幾乎都是說比不上Brittany的居多。
我想Brittany已經有很不錯的前景了,翻譯給大家。
Brittany的錯字-.-+
5/14
Everyones been asking...

Everyone is asking, so i figured I'd post here. Yes, I do want to persue modeling. I didn't know going onto the show, if it would really be for me. I came to love the art of it. Performing before the camera with your body and eyes, attempting to capture a whole story, in one emotion and one photograph, is very exilerating. I have been given the oppurtunity to follow a career that I can love. Its a great thing to have, and I would be a fool not to. I have been talking to different agencies but am taking my time in choosing the right one for me. I hope to be signed by summer though, in order to begin working. Thanks to everyone for all the support, and encouragment. It's reassuring to have so many people out there, telling you that you have the talent to pursue your dreams. It's also wonderful that they take the time out of there day to reassure a perfect stranger. It says a lot of the world, and some of the people in it. I hope everyone that has taken the time write me here makes those same efforts in their daily life with their friends and faimly, in reassuring them that their goals are attainable.

thanks again.

大家都在問,所以我貼在這裡。是的,我真的想繼續Modeling,我不知道上那個節目是否對我有幫助,我愛這項藝術,在鏡頭前展現身段與眼神,以情緒與照片描述一件事實在令人興奮(站長按:是exhilarating),我得到了這機緣可以從事我所愛的職業(站長按:是opportunity),這是很棒的事,我不會錯過的。我已經跟數家經紀公司談過了,並花了時間在挑選適合我的一家。而我希望能在夏天簽約並開始工作。感謝大家的支持與鼓勵,有這麼多人對我說你有追求你夢想的天賦讓我有了信心。他們這些日子以來花時間在鼓勵一個完美的陌生女性也很了不起。這之中有來自世界各地的人。我希望每個在這裡敘述我的人都能發揮同樣的影響力在他們的親友上,使他們有信心達到目標。

再次感謝。
--------------------